KOGIFI-PRODUKTER: IAMBOT

Artificiell INTELLIGENS i tjänst för våra KUNDERS verksamhet

Automatisk SI-baserad kommunikation

Vi har skapat en lösning som automatiserar kommunikationen mellan företaget, dess anställda och kunder. Vi integrerar vår ChatBot framgångsrikt med Facebook-kommunikationsappas, d.v.s. Messanger och WhatsApp. Vi implementerar vår lösning på webbplatser och som en mobilapplikation.

Motor av kognitiv automation

Vår lösning använder kontinuerliga maskininlärningsalgoritmer för att analysera enorma mängder av datainteraktion mellan människor i relevanta företag och industrier vilket möjliggör automatiserad kommunikation som liknar en mänsklig. Vår flerkanaliga lösning (t.ex. AI Web Chat, Facebook Messenger, WeChat, e-post, chatt i applikationen) förbättrar kommunikationen mellan ditt företag och kunderna, ökar kundnöjdheten, minskar driftskostnaderna, kompletterar befintliga kundserviceresurser och driver försäljningen.

knowlegde icon

Ett naturligt skrivspråk

Vi bryter traditionella kommunikationsbegränsningar med olika system av artificiell intelligens vilket möjliggör en naturlig konversation på vilket språk som helst

knowlegde icon

En fungerande kommunikation

Vi ökar teamets trivsel genom att minimera tiden för upprepande diskussioner, e-postmeddelanden och samtal om hjälp

knowlegde icon

Automation

Vi automatiserar och förenklar kontaktpunkter och förbättrar kvaliteten och noggrannheten i kommunikationen med de anställda.

Byggt och testat på alla huvud -
plattformar och enheter

Vår lösning är kompatibel med alla kommunikationsplattformar. Från interna chattplattformar till Facebook Messenger och traditionell e-post fungerar och integrerar vår motor av kognitiv automation felfritt.

knowlegde icon

E-handel

Vi förbättrar försäljningskanalen genom att automatisera överföringen av meddelanden och tillhandahålla en flerkanals e-handelslösning

knowlegde icon

Telemedicin

Vår lösning grupperar och klassificerar patienter som söker medicinsk rådgivning, vilket ökar effektiviteten av medicinsk personal

knowlegde icon

Produktion

Vi hjälper både anställda och personalchefer genom att automatisera svar på vanliga HR-frågor

knowlegde icon

Hotell

Vi förbättrar kvaliteten på gästbokningar och hjälper med att svara på kundfrågor under vistelsen, vilket ökar antalet återbesök och kundrekommendationer

knowlegde icon

Resor

Vi underlättar resor tack vare automatisk biljett- och bokningshantering och hjälper resebyråer under högsäsongen genom att automatiskt svara på vanliga frågor från resenärer.

knowlegde icon

Supportlinje

Vi minskar kostnaderna för att drift av kundtjänstcenter och förbättrar kvaliteten på kundservicen genom att automatiskt lösa vanliga problem

Upptäck processen av teknisk implementering!

Mer om implementeringsprocessen för våra lösningar
  1. REVISION
  2. WORKSHOPS
  3. TEKNISK IMPLEMENTERING
  4. UNDERHÅLL EFTER IMPLEMENTERING
  5. ETT SKRÄDDARSYTT TEAM

 

Populära plattformar:

Kontakt

Behöver du konsultation angående digital transformation, design och utveckling av informationssystem, e-handelsbutiker, 24/7 support eller ett skräddarsytt team av specialister?

Vi använder cookies för att tillhandahålla tjänster och funktioner som erbjuds på vår webbplats och för att förbättra kvaliteten på tjänsten. Mer!